پنجشنبه, ۲۲ مهر ۱۴۰۰ ۰۹:۰۱ ۱۱۳
طبقه بندی:
  • اخبار عمومی
  • پرتال مشهد
  • اخبار مرکز 137
چچ
2KvYqNiqINmIINm+2KfYs9iu2q/ZiNmK2Yog2KjZiti0INin2LIgMTIg2YfYstin2LEg2K/Ysdiu2YjYp9iz2Kog2LTZh9ix2YjZhtiv2Yog2KjYpyDZhdix2YPYsiAxMzc=

در هفته ای که گذشت انجام شد؛

ثبت و پاسخگویی بیش از 12 هزار درخواست شهروندی با مرکز 137

سرپرست اداره ارتباطات مردمی شهرداری مشهد از ثبت و پاسخگویی به بیش از 12 هزار درخواست شهروندی با مرکز 137 خبرداد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، کاظم پورکویر ضمن اعلام این خبر، اظهار کرد: طی هفته گذشته و در بازه زمانی 15 الی 21 مهرماه، 12 هزار و 67 تماس با مرکز ارتباطات مردمی 137 برقرار شده است که از این تعداد هشت هزار و264 تماس ورودی و به سه هزار و 803 تماس پاسخگویی شده است. همچنین 95 درصد درخواست ها ظرف 72 ساعت اولیه پاسخ داده شده است.

وی افزود: پرتکرار ترین موضوعات هفته شامل ساخت ساز، فضای سبز، رفت وروب، آسفالت و سدمعبر بوده است به طوری که 48 درصد درخواست ها بین پنج موضوع پرتکرار و 52 درصد دیگر نیز شامل موضوعات دیگر شهری می شود.

سرپرست اداره ارتباطات مردمی شهرداری مشهد بیان کرد: بیشترین درخواست ها نیز مربوط به مناطق دو، سه و هفت و سازمان های اتوبوسرانی، اجتماعی و فرهنگی، سازمان ساماندهی مشاغل شهری، حمل و نقل و ترافیک و سازمان مدیریت پسماند است.

پورکویر خاطرنشان کرد: تعداد 857 درخواست دریافت و توسط مراجع مربوطه بررسی شده است ولی به علت رد ادعای شهروند یا مغایرت با مصوبات شورای شهر و عدم تطابق با وظایف شهرداری ها امکان اقدام نداشته است اما در مجموع 76 درصد درخواست ها در مرحله حل مشکل، 20 درصد منتظر اقدام و چهار درصد نیز امکان حل نداشته است.

حوریه جمالی پور

منبع:
آدرس کوتاه شده: