چهارشنبه, ۰۵ آبان ۱۴۰۰ ۱۴:۱۵
طبقه بندی:
  • اخبار عمومی
  • پرتال مشهد
  • اخبار مرکز 137
چچ
2KjYsdmC2LHYp9ix2Yog2KjZiti0INin2LIgNTMg2YfYstin2LEg2KrZhdin2LMg2LTZh9ix2YjZhtiv2Yog2KjYpyDYp9iv2KfYsdmHINin2LHYqtio2KfYt9in2Kog2YXYsdiv2YXZiiAxMzc=

در مهرماه سال 1400 محقق شد؛

برقراری بیش از 53 هزار تماس شهروندی با اداره ارتباطات مردمی 137

سرپرست اداره ارتباطات مردمی شهرداری مشهد گفت: در مهرماه سال 1400 بیش از 53 هزار تماس با اداره ارتباطات مردمی 137 برقرار شده است که 80 درصد از این تماس ها منجر به رفع مشکل شهروند شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، کاظم پورکویر ضمن اعلام این خبر، اظهار کرد: پیگیری پیام های ثبت شده شهروندان در سامانه 137 در کمتر از 72 ساعت به منظور افزایش رضایتمندی شهروندان و ارتقاء مشارکت شهروندی در مدیریت شهری سرلوحه برنامه کاری این اداره قرار دارد.

وی افزود: به همین منظور 94 درصد از درخواست های ثبت شده شهروندان در سامانه 137 طی مهرماه سال جاری در کمتر از 72 ساعت پاسخگویی و نتیجه به شهروندان اطلاع رسانی شده است.

سرپرست اداره ارتباطات مردمی شهرداری مشهد با بیان اینکه در همین بازه زمانی بیش از 53 هزار تماس با سامانه 137 برقرار شده است، خاطرنشان کرد: شهروندان ساکن در محلات طبرسی شمالی، آزادشهر، رضا شهر، مطهری شمالی و جاهد شهر بیشترین تعداد پیام های ثبت شده را به خود اختصاص دادند.

پورکویر بیان کرد: 80 درصد از پیام های ثبتی به رفع مشکل شهروندان منتهی شده، 17 درصد در مرحله منتظر اقدام و سه درصد از درخواست ها به دلایلی همچون مغایرت با مصوبات و وظایف شهرداری، عدم وجود مشکل و ... رد شده است.

وی اضافه کرد: پنج درخواست پرتکرار ثبت شده شهروندان در سامانه 137 به ترتیب موارد نظارت بر ساخت و سازها، فضای سبز، رفت و روب، سدمعبر و آسفالت، 51 از درصد از کل درخواست های ثبت شده در مهرماه را شامل می شوند.

سرپرست اداره ارتباطات مردمی شهرداری مشهد در پایان به پردرخواست ترین منطقه و سازمان شهرداری مشهد اشاره کرد و گفت: منطقه دو شهرداری مشهد با 1930 درخواست و سازمان اتوبوسرانی با 860 درخواست بیشترین پیام های شهروندی در مهرماه سال 1400 را داشتند.

منبع:
آدرس کوتاه شده:
No Cache
Gt: 2.3999786376953
Qt: 2.3924813270569