پنجشنبه, ۰۶ آبان ۱۴۰۰ ۱۲:۵۰
طبقه بندی:
  • اخبار عمومی
  • پرتال مشهد
  • اخبار مرکز 137
چچ
2LHYs9mK2K/ar9mKINio2Ycg27XbsduwINiv2LHYrtmI2KfYs9iqINi02YfYsdmI2YbYr9in2YYg2YXZhti32YLZhyAyINiv2LEg2YXZh9ix2YXYp9mH

در ادامه نهضت خدمت رسانی اداره ارتباطات مردمی شهرداری مشهد به شهروندان انجام شد؛

رسیدگی به ۵۱۰ درخواست شهروندان منطقه 2 در مهرماه

سرپرست اداره ارتباطات مردمی شهرداری مشهد از رسیدگی به ۵۱۰ درخواست ثبت شده شهروندان منطقه ۲ در سامانه ۱۳۷ طی مهرماه سال جاری خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، کاظم پورکویر با بیان این خبر، اظهار کرد: در ادامه نهضت خدمت رسانی به شهروندان در مناطق سیزده گانه شهرداری مشهد توسط امور راهبری و توسعه همیاران محلات این اداره، ۵۱۰ درخواست شهروندان منطقه ۲، در کمترین زمان ممکن اجرا شده است.

وی افزود: اجرای این درخواست ها طی مهرماه سال جاری به همت امور راهبری اداره ارتباطات مردمی شهرداری مشهد و با مشارکت ادارات فنی و عمران و فضای سبز شهرداری منطقه 2 انجام شده است.

سرپرست اداره ارتباطات مردمی شهرداری مشهد با بیان اینکه درخواست های ثبت شده شهروندان توسط همیاران مستقر در منطقه صحت سنجی می شود، بیان کرد: از تعداد ۵۱۰ پیام اجرا شده شهروندان منطقه دو، ۴۰۰ مورد مربوط به فضای سبز، ۱۰۰ پیام در رابطه با مرمت پیاده رو و ۱۰ مورد در خصوص جوی و جدول بوده است.

پورکویر در پایان با بیان اینکه خدمت رسانی در مناطق همچنان ادامه خواهد داشت، خاطرنشان کرد: بیش از ۷۰۰ مورد دیگر از درخواست های شهروندان این منطقه در حوزه های مختلف طی روزهای آینده اجرا خواهد شد.

آدرس کوتاه شده:
No Cache
Gt: 1.2627712885539
Qt: 0.88605546951294