شنبه, ۱۵ آبان ۱۴۰۰ ۰۸:۳۱ ۵۸
طبقه بندی:
  • اخبار عمومی
  • پرتال مشهد
  • اخبار مرکز 137
چچ
2KvYqNiqINmIINm+2KfYs9iu2q/ZiNmK2Yog2KjZiti0INin2LIgMTEg2YfYstin2LEg2K/Ysdiu2YjYp9iz2Kog2LTZh9ix2YjZhtiv2Yog2KjYpyDZhdix2YPYsiAxMzc=

در هفته ای که گذشت انجام شد؛

ثبت و پاسخگویی بیش از 11 هزار درخواست شهروندی با مرکز 137

سرپرست اداره ارتباطات مردمی شهرداری مشهد از ثبت و پاسخگویی به بیش از 11 هزار درخواست شهروندی با مرکز 137 خبرداد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، کاظم پورکویر ضمن اعلام این خبر، اظهار کرد: طی هفته گذشته و در بازه زمانی 6 الی 12 آبان ماه، 11 هزار و 316 تماس با مرکز ارتباطات مردمی 137 برقرار شده است که از این تعداد هفت هزار و 957 تماس ورودی و به سه هزار و 359 تماس پاسخگویی شده است، همچنین 95 درصد درخواست ها ظرف 72 ساعت اولیه پاسخ داده شده است.

وی افزود: پرتکرار ترین موضوعات هفته شامل ساخت ساز، فضای سبز، رفت و روب، سدمعبر و آسیب اجتماعی بوده است.

سرپرست اداره ارتباطات مردمی شهرداری مشهد بیان کرد: در مجموع 76 درصد درخواست ها در مرحله حل مشکل و 20 درصد منتظر اقدام است.

حوریه جمالی پور

منبع:
آدرس کوتاه شده: