پنجشنبه, ۲۷ آبان ۱۴۰۰ ۱۰:۲۸ ۶۹
طبقه بندی:
  • اخبار عمومی
  • پرتال مشهد
  • اخبار مرکز 137
چچ
2KLYutin2LIg2YfZhdmD2KfYsdmKINiv2YjYrNin2YbYqNmHIDEzNyDYtNmH2LHYr9in2LHZiiDZhdi02YfYryDYqNinIDEzOCDYotiz2KrYp9mGINmC2K/YsyDYsdi22YjZig==

در راستای تعامل و هم افزایی شماره های سه رقمی و پاسخگویی به درخواست های زائران و مجاوران صورت می گیرد؛

آغاز همکاری دوجانبه 137 شهرداری مشهد با 138 آستان قدس رضوی

طی بازدید مرکز 138 آستان قدس رضوی از مرکز 137 شهرداری مشهد عوامل موثر بر عملکرد بهتر هر دو مرکز در راستای پاسخگویی به زائران و مجاور بررسی شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، پیرو بازبینی های دوره ای و در راستای بهبود عملکرد مرکز 137 در سال 1398 اقداماتی همچون رونمایی و طی آن اتصال سامانه جامع ارتباطات مردمی (سجا) به اتوماسیون اداری شهرداری به منظور بالا بردن سرعت، دقت و هماهنگی بیشتر با معاونت های تخصصی، مناطق، سازمان ها، مدیریت ها و شرکت های تابعه انجام شده است.

هم اکنون حدود 95 درصد از درخواست های شهروندی در مدت زمان کمتر از 72ساعت پاسخگویی می شود و با راه اندازی اکیپ فوریت های عمرانی 137 در مناطق شهرداری مشهد، سعی شده، در کمترین زمان ممکن بیشترین درخواست های قابل پیگیری شهروندان اجرایی شود.

عباسیون، رییس اداره ارتباطات مردمی آستان قدس رضوی با ذکر این نکته که حجم ارتباط با مرکز 138 در زمان برگزاری پویش های مردمی افزایش چشم گیری دارد، هدف نهایی دو مجموعه آستان قدس رضوی و شهرداری مشهد را رسیدگی به درخواست ها و رفع دغدغه زائران و مجاوران حضرت رضا(ع) عنوان و به آمادگی مجموعه آستان قدس رضوی برای تعامل بیشتر با شهرداری و انجام بازدیدهای مستمر در سطوح مدیریتی و کارشناسی اشاره کرد.

منبع:
آدرس کوتاه شده: