پنجشنبه, ۲۷ آبان ۱۴۰۰ ۱۹:۵۲
طبقه بندی:
  • اخبار عمومی
  • پرتال مشهد
چچ
2KrZiNis2Ycg2YjZitqY2Ycg2KjZhyDZhtmK2KfYstmH2KfZiiDZhdix2K/ZhSDYr9ixINiq2YjZhNmK2K8g2YXYrdiq2YjYpyAv2YPZitmB2YrYqiDYsdinINmB2K/Yp9mKINmD2YXZitiqINmG2YPZhtmK2K8=

توجه ویژه به نیازهای مردم در تولید محتوا /کیفیت را فدای کمیت نکنید

رئیس مرکز اطلاع رسانی و امور بین الملل شهرداری مشهد گفت: ارتقای شیوه های اطلاع رسانی همگانی و بهره مندی از فناوری های نوین در راستای بهبود کیفیت فرایندهای ارتباطی و در نتیجه آن رعایت حقوق مردم، اصلی بنیادین در فعالیت های روابط عمومی شهرداری مشهد مقدس است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، سید ناصر نعمتی در اختتامیه کارگاه آموزشی تولید محتوا در روابط‌عمومی که در بخش های آموزش اصول تولید محتوا، فنون تولید محتوا و کارخانه تولید محتوا با حضور مسئولان و کارشناسان امور روابط عمومی معاونت ها، مناطق، سازمان‌ها و شرکت های تابعه شهرداری مشهد برگزار شد، افزود: در کنار اقداماتی که تاکنون انجام می‌شده است باید به دنبال کیفیت بخشی و ارتقای اطلاع رسانی به مردم با روش‌های نوین و به‌روز باشیم.

وی اضافه کرد: روابط‌عمومی‌های بخش‌های مختلف شهرداری مشهد ظرفیت خوبی هستند که باید برای اطلاع یابی از نیازهای مردم و انتقال آن به بدنه مدیریتی شهرداری و همچنین اطلاع رسانی فعالیت های انجام شده در راستای خدمات رسانی بهتر به مردم فعال تر از گذشته وارد عرصه شوند و در این مسیر ستاد نیز از آن‌ها پشتیبانی خواهد کرد.

رئیس مرکز اطلاع رسانی و امور بین الملل شهرداری مشهد ادامه داد: تنها اکتفا کردن به تولید خبر، آن‌هم سخت‌خبرهای رایج از اقدامات خدماتی به شیوه های تکراری جواب نمی‌دهد. اعلام گزارش عملکرد بدون توجه به نیازها و خواسته‌های مردم روش خوبی برای اطلاع‌رسانی نیست و افکار عمومی نیز به آن توجه نخواهد کرد.

نعمتی تاکید کرد: معتقدم در انتشار خبر و اطلاع رسانی به ویژه تولید محتوای تصویری باید در کنار کمیت به ارتقای سطح کیفیت و محتوای بهتر برسیم به گونه‌ای که حاصل تعامل محتوایی ما با افکار عمومی به اقناع آن منجر شود.

وی بر پرهیز از تولید محتوای تصویری خطی و بدون سناریو در روابط‌عمومی‌ها تاکید کرد و یکی از راه‌های گفتگو بین مدیریت شهری و مردم را پاسخ به نیازهای مخاطب از طریق تولید داده‌ها و اخبار دانست.

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی و امور بین‌الملل بیان کرد: پیگیری مطالبات مردم که توسط مرکز ۱۳۷ به شهرداری منتقل می‌شود یکی از مهمترین اولویت‌های روابط‌عمومی‌هاست و باید برای افزایش کارایی این سیستم پاسخگویی همراهی لازم را داشته باشند.

نعمتی تصریح کرد: روابط‌عمومی‌های مناطق، سازمان‌ها و معاونت‌ها باید بیشتر از گذشته در تولیدمحتوای خلاقانه فعال شوند، این مطالبه جدی ماست و برای تحقق آن نیز آماده حمایت‌های لازم هستیم.

آدرس کوتاه شده:
No Cache
Gt: 1.1426593462626
Qt: 0.65267658233643