پنجشنبه, ۰۴ آذر ۱۴۰۰ ۰۸:۲۴ ۵۳
طبقه بندی:
  • اخبار عمومی
  • پرتال مشهد
چچ
2q/YsdmHINqv2LTYp9mK2Yog2KfYsiA4INmH2LLYp9ixINmF2LTZg9mEINix2YrYsiDZiCDYr9ix2LTYqiDYtNmH2LHZiiDYqNinINm+2Yrar9mK2LHZiiAxMzcgLyDYp9mG2KzYp9mFIDUxOCDYr9ix2K7ZiNin2LPYqiDYtNmH2LHZiNmG2K/ZiiDYqtmI2LPYtyDYp9mD2YrZviDZgdmI2LHZitiqINmH2KfZiiAxMzcg2K/YsSDZhdmG2KfYt9mC

با مشارکت شهروندان در آبان ماه 1400 محقق شد؛

گره گشایی از 8 هزار مشکل ریز و درشت شهری با پیگیری 137 / انجام 518 درخواست شهروندی توسط اکیپ فوریت های 137 در مناطق

بیش از 8 هزار درخواست شهروندی توسط مجموعه های مختلف شهرداری با پیگیری مرکز137در آبان ماه سال جاری انجام شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، مرکز 137 شهرداری مشهد در بیست و پنجمین سال فعالیت خود، به خوبی توانسته است مورد اعتماد شهروندان قرار گرفته و همچنان، بازوی مدیریت شهری در یافتن و حل نیازها و مسائل شهری است.

در آبان ماه سال جاری، 33 هزار و 755 شهروند طی برقراری ارتباط با مرکز 137 از طریق درگاه های متفاوت، درخواست های خود را در حوزه های مختلف مطرح کرده اند.

19 هزار مورد از این تماس ها، در همان لحظه و توسط کارشناسان متخصص این مرکز به صورت آنی، پاسخگویی شده و بیش از 14 هزار درخواست نیز برای پاسخگویی به معاونت ها، مناطق، سازمان ها، شرکت ها و موسسه وابسته شهرداری ارجاع شده است.

از 8 هزار و 187 مشکل شهری ریز و درشت با پیگیری درخواست های مردمی 137 توسط مجموعه های مختلف شهرداری در آبان ماه سال جاری گره گشایی شده و نظارت بر ساخت و سازها، رفت و روب و شست وشو، نگهداری فضای سبز، آسیب های اجتماعی از جمله درخواست جمع آوری کارتن خواب ها و افراد بی سرپناه و رفع سد معبر، مهمترین و پرتکرارترین درخواست های قابل پیگیری شهروندان از مدیریت شهری در ماه گذشته بوده است.

مناطق دو، سه، 9 و همچنین سازمان های اجتماعی فرهنگی، اتوبوسرانی و ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی، به ترتیب، بیشترین تعداد درخواست های مردمی را در میان مناطق و سازمان های شهرداری به خود اختصاص داده اند.

در آبان ماه سال جاری، خوشبختانه 96 درصد درخواست های شهروندی ثبت شده و قابل پیگیری در مرکز 137، طی 72 ساعت توسط حوزه های مربوطه در شهرداری پاسخگویی شده است و 81 درصد از این درخواست ها نیز انجام شده و منجر به حل مشکل شهروندان و شهر شده است.

مرکز 137 مشهد با راه اندازی اکیپ های فوریت های در مناطق، قدم بزرگی در راستای انجام سریع درخواست های خرد شهروندان در چهار موضوع آسفالت، جوی و جدول، فضای سبز و ترافیک دارد که حاصل این اقدام در آبان ماه سال جاری، انجام 518 فعالیت عمرانی توسط اکیپ فوریت های عمرانی در مناطق بوده است.

منبع:
آدرس کوتاه شده: