یکشنبه, ۰۷ آذر ۱۴۰۰ ۰۸:۴۷
طبقه بندی:
  • اخبار عمومی
  • پرتال مشهد
  • عمران، حمل و نقل و ترافیک شهری
چچ
2KzYstim2YrYp9iqINiu2LHYp9io2Yog2K/Ys9iq2q/Yp9mHINi12K/ZiNixINio2YTZiti3INiq2YMg2LPZgdix2Ycg2K/YsSDYp9mK2LPYqtqv2KfZhyDZh9in2Yog2YLYt9in2LEg2LTZh9ix2Yog2YXYtNmH2K8=

جزئیات خرابی دستگاه صدور بلیط تک سفره در ایستگاه های قطار شهری مشهد

مدیرعامل شرکت بهره برداری قطار شهری مشهد جزئیات خرابی دستگاه صدور بلیط تک سفره در ایستگاه های قطار شهری مشهد را تشریح کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، وحید مبین مقدم با اشاره به جزئیات خرابی دستگاه های صدور بلیط تک سفره در ایستگاه ها مترو، اظهار کرد: شارژ و پشتیبانی دستگاه های صدور بلیط تک سفره برای مسافران، توسط سازمان فاوا صورت می گیرد.
وی ادامه داد: باتوجه به مشکل پیش آمده، همکاران ما در سازمان فاوا در حال رفع عیب هستند تا این دستگاه ها مجدد راه اندازی شود. در حال حاضر صدور بلیط تک سفره با مشکل همراه نبوده ‌و مشکل اصلی در بخش پذیرنده برای عبور از گیت بوده است.
مدیرعامل شرکت بهره برداری قطار شهری مشهد بیان کرد: طبق دستورالعملی که در شرکت بهره برداری وجود دارد، دستگاه هایی‌ که به دلیل نقص فنی از کار افتاده و مسافر به عبارتی من کارت نداشته باشد، طبق دستورالعمل مسافر به صورت رایگان جابه جا خواهد شد. در حال هیچگونه مشکلی برای حضور مسافران در قطار وجود ندارد.
مبین مقدم عنوان کرد: در این فاصله که دستگاه های صدور بلیط و پذیرنده خراب شده بیش از 3 هزار نفر به صورت رایگان از مترو استفاده کرده اند.
غزاله شهیدی

منبع:
آدرس کوتاه شده:
No Cache
Gt: 1.8155439694722
Qt: 1.7525525093079