دوشنبه, ۰۶ دی ۱۴۰۰ ۱۰:۴۰
چچ
2KvYqNiqINmIINm+2KfYs9iu2q/ZiNmK2Yog2KjZhyDYqNmK2LQg2KfYsiAxNTAg2YfYstin2LEg2KrZhdin2LMg2LTZh9ix2YjZhtiv2Yo=

در پاییز 1400 صورت گرفت؛

ثبت و پاسخگویی به بیش از 150 هزار تماس شهروندی

در فصل پاییز 151 هزار و 126 تماس شهروندی با اداره ارتباطات مردمی شهرداری مشهد برقرار شده که از این تعداد به46 هزار و 852 تماس پاسخ داده شده است، 44 هزار و 244 تماس قابل پیگیری و به 60 هزار و 30 پیام در لحظه تماس و به صورت آنی پاسخگویی شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، پرتکرار ترین موضوعات شامل ساخت و ساز 15 درصد، فضای سبز 11 درصد، رفت وروب و شست و شو 9 درصد، سد معبر و آسیب های اجتماعی 6 درصد است که 47 درصد درخواست ها را شامل می شود.

از مجموع درخواست‌های ارجاع شده به مراجع در فصل پاییز، 95 درصد درخواست ها ظرف 72 ساعت اولیه پاسخگویی شده که از این حیث عملکرد مراجع مطلوب بوده است.

تعداد 11 هزار و 844 درخواست توسط مراجع بررسی شده اما به علت مغایرت با مصوبات و وظایف شهرداری و نیز رد ادعای شهروند مبنی بر وجود مشکل، قابلیت اقدام نداشته همچنین 82 درصد مشکلات حل، 14 درصد منتظر اقدام و 4 درصد مشکلات حل نشده است.

سهم معاونت فرهنگی اجتماعی از تماس های مردمی هشت درصد، معاونت شهرسازی و معماری 15 درصد، معاونت عمران، حمل و نقل و ترافیک 30 درصد، معاونت خدمات شهری 43 درصد، معاونت برنامه ریزی و توسعه یک درصد، معاونت مالی و پشتیبانی 2 درصد وسایر حوزه ها یک درصد است.

همچنین هزار و 666 بازدید و پیگیری پیام شهروندی، بازدید روزانه از 300 استرابورد در سطح شهر و اجرای هزار و 539 مورد عملیات اجرایی از دیگر برنامه‌های این اداره در فصل پاییز است.

منبع:
آدرس کوتاه شده:
No Cache
Gt: 1.221511999766
Qt: 0.89157009124756