سه شنبه, ۰۷ دی ۱۴۰۰ ۱۰:۲۸
چچ
2LHYttin2YrYqiDbudu4INiv2LHYtdiv2Yog2YXYrtin2LfYqNmK2YYg2KfYsiDYrtiv2YXYp9iqINin2LHYp9im2Ycg2LTYr9mHINiv2LEg2YHYsdmH2Ybar9iz2LHYp9mH2Kc=

معاون فرهنگی و هنری سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری مشهد خبرداد؛

رضایت ۹۸ درصدی مخاطبین از خدمات ارائه شده در فرهنگسراها

معاون فرهنگی و هنری سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری مشهد از رضایت ۹۸ درصدی مخاطبین از خدمات ارائه شده در فرهنگسراها خبرداد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، یوسف اسماعیل زاده با بیان این مطلب، اظهار کرد: با شروع همه گیری کرونا در کشور و تعطیلی مراکز فرهنگی، فرهنگسراها نیز ناگزیر با محدود کردن خدمات خود دوران رکود طولانی را سپری کردند.

وی ادامه داد: طولانی شدن این محدودیت ها تاثیر منفی در برنامه ها و خدمات فرهنگی و به تبع آن بهره مندی مجاورین مشهد الرضا (ع) از فرهنگسراها و مراکز فرهنگی داشت.

معاون فرهنگی و هنری سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری مشهد بیان کرد: با روی کار آمدن شورای ششم، انتظار اعضای محترم شورا در قوت گرفتن فعالیت های فرهنگی، تدابیر لازم جهت برپایی مجدد برنامه ها در فرهنگسراها و گسترش فعالیت ها متناسب با شرایط کم خطر و منطبق با پروتکل ها، بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفت و همزمان با شروع دوره های آموزشی در فرهنگسراها فرآیند برنامه های متعدد موضوعی و مناسبتی نیز آغاز شد.

اسماعیل زاده عنوان کرد: بر این اساس در سه ماهه سوم سال ۱۴۰۰ تا حدود زیادی فعالیت های فرهنگسراها به به روال عادی خود بازگشت.

وی افزود: بر اساس نتایج مطالعه صورت گرفته در آبان ماه سال جاری، انتظارات بیش از ۹۸ درصد مراجعه کنندگان به فرهنگسراها مرتفع شده و این درحالی است که ۸۵ درصد از مراجعه کنندگان نیز حضور در فرهنگسرا به دیگران توصیه کردند .همچنین دوره های آموزشی با 60 درصد مطلوبیت، در صدر فعالیت های مورد تقاضای مراجعه کنندگان بوده است.

معاون فرهنگی و هنری سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری مشهد خاطرنشان کرد: علیرغم رضایت ۷۷ درصد مراجعان از تناسب هزینه ها و خدمات ارائه شده، بیش از ۵۰ درصد مخاطبین از به روز نبودن فناوری های آموزشی ناراضی بودند.

اسماعیل زاده گفت: بر اساس نتایج نظرسنجی صورت گرفته به نظر می‌رسد؛ به بروز رسانی فناوری های آموزشی در فرهنگسراها، مناسب سازی فرهنگسراها برای معلولان و طراحی برنامه ها برای سنین مختلف در راستای جذب بیشتر مخاطبان از مهمترین موضوعات پیش روی فرهنگسراها باشد.

گفتنی است مطالعه ارزیابی میزان رضایت بهره مندان از مراکز فرهنگی شهرداری مشهد، آبان و آذرماه ۱۴۰۰ توسط دفتر آمار، پژوهش و مطالعات راهبردی شهرداری مشهد صورت پذیرفت.

منبع:
آدرس کوتاه شده:
No Cache
Gt: 1.3453806241353
Qt: 1.0170538425446