پنجشنبه, ۲۳ دی ۱۴۰۰ ۱۰:۲۱
طبقه بندی:
  • اخبار عمومی
  • پرتال مشهد
  • اخبار مرکز 137
چچ
2KfYr9in2LHZhyDYp9ix2KrYqNin2LfYp9iqINmF2LHYr9mF2Yog2LTZh9ix2K/Yp9ix2Yog2YXYtNmH2K8g2K/YsSDZhdmK2KfZhiDYs9in2YrYsSDYp9iv2KfYsdin2Kog2YXYtNin2KjZhyDYs9i32K0g2YPYtNmI2LEg2KfYsiDYs9i32K0g2KjYp9mE2KfYqtix2Yog2KjYsdiu2YjYsdiv2KfYsSDYp9iz2Ko=

عضو شورای شهر کرمان در بازدید از اداره ارتباطات مردمی مشهد؛

اداره ارتباطات مردمی شهرداری مشهد در میان سایر ادارات مشابه سطح کشور از سطح بالاتری برخوردار است

عضو شورای شهر کرمان گفت: اداره ارتباطات مردمی برای شهرداری از اهمیت بالایی برخودار است، زیرا این اداره راه ارتباطی مردم با شهرداری است و کل اقداماتی که شهرداری انجام می دهد برای مردم و شهر است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری، محمد امین شمسی در حاشیه بازدید از اداره ارتباطات مردمی (137)، اظهار کرد: هدف بنده از سفر به مشهد بیشتر بحث زیارت بوده، از این رو نتوانستم ارتباط زیادی با دوستان شهرداری مشهد برقرار کنم.

وی ادامه داد: با این وجود در همین سفر کوتاه خود به مشهد از شرکت توسعه ارتباطات ترافیکی، اداره 137، سازمان عمران و سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات (فاوا) بازدیدی انجام دادم.

این عضو شورای شهر کرمان با بیان اینکه شهر کرمان در بخش عمران از ظرفیت های خوبی برخوردار است، گفت: در بخش آی. تی و فناوری اطلاعات شهرداری مشهد از ظرفیت بسیار خوبی برخوردار است.

وی با بیان اینکه اداره ارتباطات مردمی برای شهرداری از اهمیت بالایی برخودار است، عنوان کرد: این اداره راه ارتباطی مردم با شهرداری است و کل اقداماتی که شهرداری انجام می دهد برای مردم و شهر است.

این عضو شورای شهر کرمان ادامه داد: مرکز ارتباطات مردمی شهرداری مشهد یکی از اداره های 137 قوی در سطح کشور است؛ از این رو در این مجموعه حضور پیدا کردم تا بتوانیم از ظرفیت های این اداره بازدید کنم تا بتوانیم آن ها را در مجموعه 137 کرمان پیاده سازی کنیم.

گفتنی است که اداره ارتباطات مردمی شهرداری مشهد به عنوان پل ارتباطی مردم و شهرداری روزانه پاسخگوی 2000 تماس از سوی شهروندان است.

غزاله شهیدی

منبع:
آدرس کوتاه شده:
No Cache
Gt: 1.9039400418599
Qt: 1.8380944728851