پنجشنبه, ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ ۱۳:۴۲
چچ
2LHYttin2YrYqiDZg9in2YXZhCDYtNmH2LHZiNmG2K/Yp9mGINin2LIg2LHZiNmG2K8g2b7Yp9iz2K7ar9mI2YrZiiDZvtmK2KfZheKAjNmH2Kcg2K/YsSDYp9iv2KfYsdmHINin2LHYqtio2KfYt9in2Kog2YXYsdiv2YXZiiAxMzc=

رضایت کامل شهروندان از روند پاسخگویی پیام‌ها در اداره ارتباطات مردمی 137

سرپرست اداره‌کل بازرسی و رسیدگی به‌شکایات شهرداری مشهد با اعلام رضایت کامل شهروندان از روند پاسخگویی پیام‌ها در اداره ارتباطات مردمی 137 گفت: شهروندان از نوع پاسخگویی پیام‌های 137 رضایت کامل دارند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، "سید حمید موسوی" در بازدید از اداره ارتباطات مردمی شهرداری مشهد، ضمن تقدیر از زحمات و تلاش‌های شبانه‌روزی همکاران این اداره، اظهار کرد: در 137، همکاران به‌صورت 24ساعته پیام‌های شهروندان را دریافت کرده به سازمان‌ها و مناطق ارسال می‎‌کنند که خوشبختانه این روند و این نوع پاسخگویی موجب افزایش رضایتمندی شهروندان شده است.

وی ادامه داد: این مجموعه دیگر صرفا انتقال دهنده پیام‌ها نیست و این پیام‌ها را تا حصول نتیجه پیگیری می‌کند و به مشکلات، معضلات و نیازهای شهروندان رسیدگی می‌شود.

سرپرست اداره‌ کل بازرسی و رسیدگی به‌شکایات شهرداری مشهد تصریح کرد: مواردی که سال‌ها مورد غفلت واقع شده و از دید مدیران شهری دور مانده توسط شهروندان رصد می‌شود و تا حصول نتیجه این پیام‌ها را از 137 پیگیری می‌کنند.

موسوی با تاکید براینکه به‌عنوان پشتیانی و حامی درکنار همکاران 137 هستیم، گفت: مجموعه 137 باید تقویت شده و اگر قصوری در زمینه پاسخگویی توسط سازمان‌ها، مناطق و.. اتفاق افتاده است باید رفع شود.

آدرس کوتاه شده:
No Cache
Gt: 1.9257407188416
Qt: 1.795291185379