فهرست طبقات
فهرست اخبار در آیینه رسانه
  • آغاز مذاکرات ایده راه‌اندازی «هاب رسانه‌ای» یا «شهر رسانه‌ای» در مشهد
    شنبه, ۲۴ مهر ۱۴۰۰ ۱۳:۲۸
    در دیدار وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با شهردار مشهد مطرح شد؛

    آغاز مذاکرات ایده راه‌اندازی «هاب رسانه‌ای» یا «شهر رسانه‌ای» در مشهد

    وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان این مساله که فرهنگ‌ در کشور باید هم در برنامه‌ریزی و هم در بودجه‌ریزی در اولویت باشد، تاکید کرد: این وزارتخانه با جدیت به دنبال این است ...

  • انرژی پاک در چرخه اقتصاد شهر
    یکشنبه, ۱۱ مهر ۱۴۰۰ ۱۰:۳۷

    انرژی پاک در چرخه اقتصاد شهر

    کارشناسان به ارزیابی دیدگاه شهردار مشهد درباره لزوم گسترش انرژی‌های نو پرداختند.

  • با مردم مدارا کنید
    چهارشنبه, ۱۷ شهریور ۱۴۰۰ ۰۸:۳۳
    آیت‌ا... علم‌الهدی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه مشهد در دیدار ...

    با مردم مدارا کنید

    آیت ا... سیداحمد علم الهدی عنوان کرد: اداره شهر مشهد گذران و مدیریت یک شهر معمولی برای مردم آن شهر نیست. این شهر سالانه پذیرای میلیون ها نفر زائر از سراسر کشور و جهان ...

  • هزینه کرد 100 میلیارد تومانی برای احیای بافت تاریخی پیرامون حرم مطهر
    دوشنبه, ۱۵ شهریور ۱۴۰۰ ۰۸:۵۱

    هزینه کرد 100 میلیارد تومانی برای احیای بافت تاریخی پیرامون حرم مطهر

    باانگیزه احیای خانه ها و بافت تاریخی پیرامون حرم، 5 دستگاه اجرایی تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

  • پایان بهسازی بازار فرش تا آخر امسال
    دوشنبه, ۰۸ شهریور ۱۴۰۰ ۰۹:۰۱

    پایان بهسازی بازار فرش تا آخر امسال

    عملیات احیا بازار فرش تا کنون 15درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

  • نورپردازی در نمای بیرونی ساختمان‌های مسکونی قانونی است؟
    سه شنبه, ۰۲ شهریور ۱۴۰۰ ۱۰:۴۰
    معاون شهرسازی و معماری شهرداری مشهد پاسخ داد؛

    نورپردازی در نمای بیرونی ساختمان‌های مسکونی قانونی است؟

    معاون شهرسازی و معماری شهرداری مشهد با بیان اینکه مشهد اولین شهر ایران است که هم طرح جامع و هم طرح تفصیلی در خصوص گرافیک محیطی و نورپردازی دارد، گفت: در این طرح‌ها ...

  • انتخاب شهردار مشهد تا دوشنبه
    شنبه, ۲۳ مرداد ۱۴۰۰ ۰۹:۱۰
    سخنگوی شورای اسلامی شهر خبر داد؛

    انتخاب شهردار مشهد تا دوشنبه

    فرایند ارائه برنامه‌های گزینه‌های شهرداری مشهد که از 19 مردادماه آغاز شده بود، پنجشنبه به اتمام رسید و حالا نوبت اعضای شورای اسلامی شهر مشهد است که با بررسی برنامه‌های ...

  • شهردار هفته آینده معرفی می شود
    دوشنبه, ۱۸ مرداد ۱۴۰۰ ۰۷:۵۶
    سخنگوی شورا؛

    شهردار هفته آینده معرفی می شود

    سخنگوی شورای شهر مشهد مقدس از انتخاب شهردار مشهد در ابتدای هفته آینده خبر داد.

  • توسعه گردشگری ایران از مسیر مشهد
    شنبه, ۰۹ مرداد ۱۴۰۰ ۰۹:۱۰

    توسعه گردشگری ایران از مسیر مشهد

    وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی از ظرفیت‌های گردشگری مشهد برای پیشرفت کشور می‌گوید.

  • ماجرای نیم‌روز شوق زندگی
    دوشنبه, ۲۱ تیر ۱۴۰۰ ۰۹:۵۹

    ماجرای نیم‌روز شوق زندگی

    روایایتی چندساعته از فعالیت‌های مجتمعی که اعضای آن می‌کوشند غم‌های کودکان را کاهش دهند.