فهرست اخبار در آیینه رسانه
  • ماجرای نیم‌روز شوق زندگی
    دوشنبه, ۲۱ تیر ۱۴۰۰ ۰۹:۵۹

    ماجرای نیم‌روز شوق زندگی

    روایایتی چندساعته از فعالیت‌های مجتمعی که اعضای آن می‌کوشند غم‌های کودکان را کاهش دهند.

  • توسعه ارزشمند جریان فرهنگی توس و فردوسی
    شنبه, ۱۹ تیر ۱۴۰۰ ۰۸:۵۴
    مروری بر اقدامات شورای پنجم در توسعه و به سازی توس در بیست و پنجمین سالگرد ...

    توسعه ارزشمند جریان فرهنگی توس و فردوسی

    نوزدهم تیر 1375، شاید یکی از مهم ترین و تاریخی ترین روزها برای فرهنگ و تاریخ ایران محسوب شود. در آن روز رهبر معظم انقلاب در حاشیه زیارت حرم مطهر امام رضا(ع) و سفر به ...

  • تکمیل دسترسی های «آزادگان» تا مرداد ماه
    شنبه, ۱۲ تیر ۱۴۰۰ ۱۰:۵۵

    تکمیل دسترسی های «آزادگان» تا مرداد ماه

    معاون شهردار مشهد: اولویت در تقاطع آزادگان، ساخت کندرو مسیر مشهد-چناران، تعریض پل نمایشگاه و ساخت مسیر پل نمایشگاه به پل پرتوی است.

  • «دروی»؛ جور دیگر باید دید!
    شنبه, ۰۵ تیر ۱۴۰۰ ۰۸:۵۴

    «دروی»؛ جور دیگر باید دید!

    23 هزار و 795 نفر؛ این آمار رسمی از جمعیت محله 91 هکتاری دروی است که به سرشماری پنج سال پیش برمی گردد. برآوردها می گوید در دو سه سال اخیر و با تند شدن شیب سکونت در ...

  • شهرداری، ساختمانی به دادگستری هبه نکرده است
    چهارشنبه, ۰۲ تیر ۱۴۰۰ ۰۸:۰۹
    رئیس‌کل دادگستری خراسان‌رضوی:

    شهرداری، ساختمانی به دادگستری هبه نکرده است

    رئیس کل دادگستری خراسان رضوی با قدردانی از شهرداری مشهد برای تبدیل کمربندجنوبی به کوه پارک گفت: در آنجا آن چیزی که مردم می خواستند رخ داد و فضایی برای همه اقشار در فاصله ...

  • مرمت بازار تاریخی فرش مشهد به کجا رسید؟
    دوشنبه, ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ ۱۱:۲۳

    مرمت بازار تاریخی فرش مشهد به کجا رسید؟

    بازار فرش مشهد یکی از قدیمی‌ترین آثار تاریخی شهر بوه که به همین دلیل در فهرست آثار ملی به عنوان اثری تاریخی به ثبت رسیده است؛ این بازار که در گذشته بخشی از بازار بزرگ ...

  • عملکرد مدیریت شهری مشهد در پیاده‌سازی شهر هوشمند قابل تقدیر است
    سه شنبه, ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ ۰۷:۴۹
    آذری جهرمی؛

    عملکرد مدیریت شهری مشهد در پیاده‌سازی شهر هوشمند قابل تقدیر است

    انصافا در موضوع شهر هوشمند، تیم مدیریتی مشهد به خوبی عمل کرده است، زیرساخت های توسعه کسب وکار نوآورانه در مشهد ایجاد شده و مشهد در زمینه هوشمندسازی جزو شهرهای پیشرو ...

  • تکمیل مرمت باغ خونی در انتظار تحویل کامل
    سه شنبه, ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ ۰۸:۰۵

    تکمیل مرمت باغ خونی در انتظار تحویل کامل

    سرپرست معاونت و سازمان اقتصادی سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی: همکاری بانک کشاورزی تسریع شود باغ خونی در اختیار شهرداری مشهد قرار می‌گیرد

  • توسعه «بایدو» تا پایان تابستان
    سه شنبه, ۱۱ خرداد ۱۴۰۰ ۰۹:۳۸
    مدیرعامل شرکت توسعه ارتباطات ترافیکی شهرداری مشهد خبرداد؛

    توسعه «بایدو» تا پایان تابستان

    مدیرعامل شرکت توسعه ارتباطات ترافیکی شهرداری مشهد از توسعه «بایدو» تا پایان تابستان خبرداد.

  • تندیس تراژدی بزرگ در جلوخان
    یکشنبه, ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ ۱۰:۵۱

    تندیس تراژدی بزرگ در جلوخان

    چگونگی ساخت مجسمه رستم و سهراب در گفت‌وگو با سازنده‌اش محمدحسین مأموریان