•  
      منبع خبر : 1005
      تعداد بازدید: 195
      کد: 200914
      تاریخ انتشار:
      ۱۳۹۹/۰۴/۱۹
      با مشارکت شهروندان در بهار 99 رقم خورد؛

      افزایش 66 درصدی تماس های شهروندان با 137 / نظارت بر ساخت و سازها، بیشترین درخواست شهروندان از شهرداری

      سرپرست اداره ارتباطات مردمی شهرداری مشهد از افزایش 66 درصدی ارتباط های برقرار شده شهروندان با مرکز ارتباطات مردمی 137 در بهار 99 نسبت به مدت مشابه سال 98 خبر داد.
      افزایش 66 درصدی تماس های شهروندان با 137 / نظارت بر ساخت و سازها، بیشترین درخواست شهروندان از شهرداری

      به گزارش پایگاه اطلاع  رسانی شهرداری مشهد، احمد رمضانی فرخد با اعلام اینکه در بهار سال جاری، 180 هزار ارتباط میان شهروندان و مرکز ارتباطات مردمی 137 برقرار شده است، افزود: در این مدت، 134 هزار و 150 شهروند در تماس با 137، مسائل، مشکلات، انتقادات و پیشنهاد های خود را در حوزه های مختلف شهرداری مطرح نموده اند که در مقایسه با بهار سال 98 با افزایش 66 درصدی تماس های شهروندان مواجه بوده ایم، همچنین 45 هزار و 735 تماس نیز توسط کارشناسان واحد پاسخگویی این مرکز با شهروندان برای اعلام نتیجه درخواست هایشان گرفته شده است.
      وی ادامه داد: شهروندان از طریق 10 درگاه موجود شامل تلفن سه رقمی 137، ایمیل، سایت، گفتگوی آنلاین، مکاتبه، مراجعه حضوری، نرم افزار همراه، صندوق صوتی، پیامک و فکس، با کارشناسان مرکز ارتباطات مردمی 137 ارتباطات برقرار می کنند اما بیشترین روش ارتباطی، از طریق تلفن بوده که در سه ماه گذشته، کارشناسان این مرکز، 217 هزار دقیقه با شهروندان به مکالمه مستقیم نشسته اند.
      به نتیجه رسیدن 58 درصد درخواست های مردمی 137 در بهار 99
      رمضانی فرخد اضافه کرد: اردیبهشت ماه، دارای رتبه نخست بیشترین تماس های شهروندان با مرکز ارتباطات مردمی 137، در میان سه ماهه فصل بهار سال های 98 و 99 بوده است.
      وی با بیان این مطلب که 58 درصد از درخواست های شهروندان، به نتیجه رسیده و انجام شده و 12 درصد نیز منتظر اقدام است، خاطرنشان ساخت: پرتکرارترین در خواست های مردمی در سال 98 به ترتیب شامل توسعه و نگهداری فضای سبز، نظارت بر ساخت و سازها، رفت و روب و نظافت، آسفالت و انتقاد از عملکرد بوده است که نظارت بر ساخت و سازها با 16.4 درصد در سال 99 به رتبه یک آمده و توسعه و نگهداری فضای سبز با 14.4 درصد به رتبه دوم درخواست ها نقل مکان کرده است، رفت و روب و نظافت معابر با 8.3 درصد، مرمت و روکش آسفالت معابر با 7.6 درصد همانند سال 98 در جایگاه سوم و چهارم قرار دارند و سد معبر با 4.8 درصد نیز جایگزین انتقاد به عملکرد شده است.
      مناطق دو، سه و نُه، دارای بیشترین درخواست مردمی 137
      سرپرست اداره ارتباطات مردمی شهرداری مشهد افزود: طی سال های 98 و 99، مناطق دو، سه و نه، به ترتیب دارای بیشترین تعداد درخواست مردمی ثبت شده در 137 بوده اند اما این موضوع در میان سازمان ها تغییر یافته است بگونه ای که در بهار سال گذشته، به ترتیب سازمان اتوبوسرانی، حمل و نقل و ترافیک و پارک ها و فضای سبز، دارای بیشترین درخواست مردمی 137 بودند اما در سال 99، جایگاه نخست پردرخواست ترین سازمان، به سازمان اجتماعی فرهنگی رسیده و سازمان اتوبوسرانی و پارک ها و فضای سبز در جایگاه های بعدی قرار دارند. 

      تعداد بازدید: 195
      نام:
      پست الکترونیک:
      شرح نظر:
      کد امنیتی:
       
      ارزیابی
      ارزیابی این مورد:
      0 0
      آیا این مطلب را می پسندید؟ بله خیر
    • تبلیغات

        


 

کلیه حقوق این سایت متعلق به مدیریت روابط عمومی و بین الملل شهرداری مشهد بوده و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع غیر مجاز می باشد
طراحی و پشتیبانی فنی: سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد .