•  
      منبع خبر : 1004
      تعداد بازدید: 264
      کد: 156858
      تاریخ انتشار:
      ۱۳۹۷/۰۵/۲۳
      معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری مشهد تاکید کرد:

      لزوم اثرگذاری بیشتر مرکز ارتباطات مردمی 137 شهرداری مشهد

      در این زمینه از مکانیزه کردن مرکز و بهره‌گیری از سیستم‌های الکترونیکی نباید غافل شد و باید به این سمت و سو حرکت کرد.
      لزوم اثرگذاری بیشتر  مرکز ارتباطات مردمی 137 شهرداری مشهد

      معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری مشهد بر اثرگذاری مرکز ارتباطات مردمی 137 تاکید کرد.
      به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، شهریار آل شیخ با حضور در مرکز ارتباط مردمی 137، ضمن تشکر از تلاش از همکاران در 137 بیان کرد: باید این مرکز 137 اثرگذاری خود را داشته باشد، به این معنا که اگر فردی با این مرکز تماس گرفت و درخواستی داشت، درخواستش به نتیجه برسد و در صورت عدم انجام، دلیل آن به وی اطلاع‌رسانی شود.
      وی در ادامه افزود: یک تماس شهروند باید به سرعت پاسخگویی شود و شهروند نیز از نتیجه تماس خود به نحو شایسته آگاه گردد، مگر اینکه درخواست شهروند را به هر دلیلی نتوانیم انجام دهیم اما باید به سرعت به وی پاسخگویی کنیم و دلیل عدم انجام را هم گزارش دهیم .
      آل‌شیخ در خصوص تصمیم‌گیری در زمینه تعیین فرایندهای 137 خاطرنشان کرد: در این زمینه از مکانیزه کردن مرکز و بهره‌گیری از سیستم‌های الکترونیکی نباید غافل شد و باید به این سمت و سو حرکت کرد.
      وی ادامه داد: همچنین باید تمهیدات لازم جهت مانیتورینگ پاسخگویی‌ها در مناطق و سازمان‌ها درخصوص درخواست‌های شهروندان که از طریق 137 اعلام می‌گیرد، صورت گیرد.
      معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری مشهد ابراز کرد: نیروی بازرسی نیز در مناطق و سازمان‌ها موظف به پیگیری موارد اعلامی از سوی 137 است و گزارش هفتگی از پاسخگویی‌ها در مناطق و سازمان‌ها به معاونت برنامه ریزی ارائه گردد.
      به گفته آل شیخ اظهار کرد: باید پروژه‌ای در زمینه آمارهای موجود در 137 طی سالیان گذشته و امسال تعریف گردد و مکانیزم‌ها و نرم افزارهای مورد نیاز جهت الکترونیکی شدن فعالیت‌های 137 پیش‌بینی و در جلسات مرتبط ارائه گردد.
      به گفته وی همچنین مکانیزم بازخوردگیری از افرادی که با 137 تماس می‌گیرند تهیه شود تا اثر بخشی فعالیت‌های مرکز137 و همچنین امور اجرایی در مناطق و سازمان‌ها به صورت کامل ارزیابی گردد.
      گفتنی است در این جلسه مهدی دانش، رئیس مرکز 137 شهرداری مشهد، گزارشی آماری از وضعیت مرکز در سال‌های گذشته ارائه کرد و سپس محمدرضا فرهادی‌نیا مدیر کل روابط عمومی و بین الملل شهرداری مشهد نیز در این خصوص توضیحاتی ارائه کرد و پس از آن مقرر شد فرآیندهای فعلی موجود در 137 بررسی و بازنگری شود.

      تعداد بازدید: 264
      نام:
      پست الکترونیک:
      شرح نظر:
       
      ارزیابی
      ارزیابی این مورد:
      0 0
      آیا این مطلب را می پسندید؟ بله خیر
    • تبلیغات

        


 

کلیه حقوق این سایت متعلق به مدیریت روابط عمومی و بین الملل شهرداری مشهد بوده و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع غیر مجاز می باشد
طراحی و پشتیبانی فنی: سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد .