•  
      منبع خبر : 1004
      تعداد بازدید: 317
      کد: 161625
      تاریخ انتشار:
      ۱۳۹۷/۰۸/۱۰
      مدیرکل دفتر نوسازی و تحول سازمانی شهرداری مشهد خبر داد:

      اجرای طرح مدیریت ارتباط با شهروندان توسط شهرداری مشهد

      برای شهرداری مهم هست بتواند تمامی ارتباطات مردمی را به صورت حضوری و چه غیرحضوری کانالیزه کرده و در یک جریان مشخص قرار دهد تا منجر به ارایه تحلیل‌های مدیریتی درستی از اطلاعات شده و در بانک‌های اطلاعاتی مناسب بررسی و در نهایت به افزایش رضایتمندی شهروندان و ارزیابی عملکرد داخلی منجر شود.
      اجرای طرح مدیریت ارتباط با شهروندان توسط شهرداری مشهد

      مدیرکل دفتر نوسازی و تحول سازمانی شهرداری مشهد از اجرایی شدن طرح مدیریت ارتباط با شهروندان یا CRM توسط شهرداری مشهد با هدف اتخاذ تصمیم برای ارائه مطلوب‌ترین خدمات ممکن به شهروندان خبر داد.
      به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، هدا پیروی ضمن گفت: شهرداری مشهد طرحی با نام مدیریت ارتباط با شهروندان را آغاز کرده و (CRM )Citizen Relationship Management سعی دارد با استفاده از متدلوژی‌های بررسی شده، ارتباطی علمی و منطقی و با استفاده از رویکردهای جامعه شناسانه با مردم برقرار نماید.
      وی افزود: ارتباطی قوی و دوسویه همراه با آشنایی نیازهای شهروندان و رفتارهایشان در جهت ارائه خدمات بهتر که در نهایت علاوه بر اصلاح فرآیندهای خدمات و کوتاه کردن این فرآیندها، منجر به کسب رضایت شهروندان شود.
      مدیرکل دفتر نوسازی و تحول سازمانی شهرداری مشهد در ادامه به راه‌های مختلف ارتباطی شهروندان با شهرداری اشاره کرد و اظهار داشت: علاوه بر مرکز ارتباطات مردمی 137 که از گذشته تاکنون دریافت کننده نظرات شهروندان بوده، راه‌های ارتباطی دیگری نظیر ارسال پیام‌های کوتاه، ارتباط با کیوسک‌های اطلاعاتی شهرداری، نرم‌افزارهای موبایلی، سامانه‌های شهرداری وجود دارد.
      پیروی گفت: برای شهرداری مهم هست بتواند تمامی ارتباطات مردمی را به صورت حضوری و چه غیرحضوری کانالیزه کرده و در یک جریان مشخص قرار دهد تا منجر به ارایه تحلیل‌های مدیریتی درستی از اطلاعات شده و در بانک‌های اطلاعاتی مناسب بررسی و در نهایت به افزایش رضایتمندی شهروندان و ارزیابی عملکرد داخلی منجر شود.
      وی در ادامه در خصوص بهبود کیفیت خدمات به شهروندان گفت: در پروژه مدیریت ارتباط با مشتری به دنبال این اتفاق هستیم که اگر شهروندی به شهرداری مراجعه کرد و خواستار پیگیری شکایت یا ارایه گزارشی از تخلفات اتفاق افتاده و نظارت‌های مردمی، ارایه پیشنهاد، و درخواست راهنمایی و اطلاع‌رسانی بتواند تبادلات دوسویه شهروندی را در یک کانال مشخص الکترونیکی و هوشمند و در یک بانک اطلاعاتی پیگیری نماید؛ این بانک اطلاعاتی می‌تواند مشکلات پرتکرار و دلایل نارضایتی را ریشه‌یابی کند و قطعا این اقدام باعث اصلاح فرآیندها و ارایه خدمات بهتر به شهروندان می‌شود.
      مدیرکل دفتر نوسازی و تحول سازمانی شهرداری مشهد با اشاره به شروع و اجرای طرح مدیریت ارتباط با شهروندان اظهارداشت: این پروژه در شهرداری مشهد آغاز شده و در مرحله اجرا است.
      وی تصریح کرد: قطعا شهروندان در موضوعات مرتبط شهرسازی این نحوه تعامل دوسویه را درک کرده‌اند و این مهم در تماس‌های کارشناسان با آنان در خصوص دریافت نظرات و پیشنهاد آنان از نحوی ارایه خدمات مشهود است..
      پیروی ضمن دعوت از کلیه شهروندان در همکاری بیشتر با شهرداری گفت: از مردم می‌خواهیم در افکارسنجی‌هایی که در رابطه با خدمات عمومی و اختصاصی شهرداری و در رابطه با پروژه‌های عمرانی برنامه‌ریزی شده و اجرا شده و ... که کارشناسان شهرداری با هدف بازخوردسنجی ارائه خدمات با آنان تماس می‌گیرند همکاری کنند و مطمئن باشند با ارائه نظرات، پیشنهاد و ... و همکاری در نظرسنجی‌ها به شهرداری کمک خواهند کرد تا خدمات بهتر و مطلوب تر از قبل ارایه شود.
      مدیرکل دفتر نوسازی و تحول سازمانی شهرداری مشهد همچنین تصریح کرد: تعامل دوسویه با شهروندان منجر به ریشه‌یابی دلایل رضایت و نارضایتی مردم و در نهایت تبدیل شهر مشهد به شهری شهروندمدار و هوشمند خواهد شد.
       

      تعداد بازدید: 317
      نام:
      پست الکترونیک:
      شرح نظر:
       
      ارزیابی
      ارزیابی این مورد:
      0 0
      آیا این مطلب را می پسندید؟ بله خیر
    • تبلیغات

        


 

کلیه حقوق این سایت متعلق به مدیریت روابط عمومی و بین الملل شهرداری مشهد بوده و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع غیر مجاز می باشد
طراحی و پشتیبانی فنی: سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد .