•  
      منبع خبر : 1004
      تعداد بازدید: 451
      کد: 179072
      تاریخ انتشار:
      ۱۳۹۸/۰۴/۲۸
      در آیین تقدیر از "سرآمدان روابط عمومی ایران" صورت گرفت؛

      کسب تندیس زرین توسط روابط عمومی شهرداری مشهد

      این جشنواره معیارهای مختلفی برای تایید روابط عمومی ها به منظور داوری دارد؛ در بین 200 روابط عمومی شهرداری کشور که متقاضی شرکت در این آیین بودند تنها شهرداری مشهد موفق به حضور در مرحله ارزیابی و داوری و در پی آن موفق به کسب رتبه برتر شد.
      کسب تندیس زرین توسط روابط عمومی شهرداری مشهد

      دبیر آیین تقدیر از "سرآمدان روابط عمومی ایران" گفت: روابط عمومی شهرداری مشهد در هشتمین دوره از آیین تقدیر از " سرآمدان روابط عمومی ایران " موفق به کسب تندیس زرین شد.
      به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، هوشمند سفیدی در این خصوص گفت: در این مراسم که با حضور 300 نفر از فعالان روابط عمومی کشور برگزار شد، روابط عمومی شهرداری مشهد با بالاترین امتیاز و 5 ستاره موفق به کسب تندیس زرین این مراسم شد.
      وی گفت: در این مراسم، روابط عمومی‌های سطح کشور در سه سطح ابتدایی، میانی و عالی رسیدن به تعالی مورد بررسی قرار می‌گیرند که روابط عمومی شهرداری مشهد در سطح عالی در کنار شرکت ارتباطات سیار (همراه اول)، شرکت فولاد مبارکه اصفهان، شرکت ذوب آهن اصفهان، شرکت فولاد هرمزگان، بانک سپه، بانک ملی ایران و شرکت فولاد امیر کبیر موفق به دریافت تندیس زرین شد.
      سفیدی عنوان کرد: هیات داوران براساس مدل تعالی روابط عمومی ها را ارزیابی کرده اند که رویکرد آن نخبه گرایی است؛ این روش، مدل جدیدی است که برخلاف دیگر جشنواره ها، تمام زوایای یک روابط عمومی را بررسی می کند.
      وی عنوان کرد: این جشنواره معیارهای مختلفی برای تایید روابط عمومی ها به منظور داوری دارد؛ در بین 200 روابط عمومی شهرداری کشور که متقاضی شرکت در این آیین بودند تنها شهرداری مشهد موفق به حضور در مرحله ارزیابی و داوری و در پی آن موفق به کسب رتبه برتر شد.
      سفیدی عنوان کرد: داوران این آئین از استادان مطرح و برجسته حوزه روابط عمومی کشور بودند که از آن‌جمله می توان به دکتر یحیی ایله ای، دکتر زارعیان، دکتر شکری خانقاه و دکتر سیدمحسنی اشاره کرد؛ همچنین دکتر ساروخانی دبیر عملی این همایش بود.
      * ارزیابی ها براساس ۹ معیار و 81 شاخص کاربردی
      دبیر آئین تقدیر از "سرآمدان روابط عمومی ایران" ضمن اشاره به شاخص های بررسی عملکرد روابط عمومی ها گفت: هر روابط عمومی با 9 معیار و 81 شاخص تخصصی و کاربردی تعریف شده براساس علم روز روابط عمومی مورد بررسی قرار می گیرد.
      سفیدی با بیان مطلب بالا به ارائه توضیحات بیشتر این برنامه پرداخت و اظهار کرد: این همایش تحت نظر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و با حمایت وزارت صنعت، معدن و تجارت برای هشتمین سال پیاپی برگزار شد
      وی در توضیح چگونگی بررسی عملکرد روابط عمومی ها اضافه کرد: برای بررسی دقیق، علمی و کاربردی فعالیت روابط عمومی ها 9 معیار بنیادین تعریف کرده ایم که هر معیار نیز شامل 9 شاخص دقیق و جزئی تر است و در نهایت با 81 شاخص به بررسی صفر تا صد عملکرد روابط عمومی ها پرداخته ایم.
      وی گفت: به عنوان مثال داشتن خط مشی یا ارائه برنامه راهبردی مدون که نشان دهنده مخاطب پژوهی و توجه به اهداف ارگان مورد نظر است؛ یکی از معیارهای سنجش به حساب می آید.
      دبیر آئین تقدیر از "سرآمدان روابط عمومی ایران" افزود: دستورالعمل شرکت در این آئین شامل ارائه مستندات و آثار منطبق با معیارها لحاظ شده و هر روابط عمومی برای هر محور مستندات مشخص و قابل استنادی ارائه کرده است.
      وی به بررسی فرآیندگرایی هر روابط عمومی هم اشاره و خاطرنشان کرد: جدای از بررسی عملکرد هر روابط عمومی، مسیر طی شده یا فرآیند عملکرد آن روابط عمومی صفر تا صد نیز مورد بررسی قرار می گیرد تا چگونگی عملکردش در حوزه ها و دوره های مختلف محک زده شود
      در ادامه وی افزود: تعامل دبیرخانه جشنواره با روابط عمومی ها منتهی به اعلام برگزیدگان نمی‌شود بلکه حتی بعد از اعلام نتایج با روابط عمومی های برتر در ارتباط بوده و نقاط ضعف و آسیب‌های احتمالی این حوزه‌ها را احصا کرده و با دادن مشاوره‌ها و راهنمای ها سعی در برطرف کردن نقاط ضعف و آسیب‌های شرکت کننده در این جشنواره هستیم. 

      تعداد بازدید: 451
      نام:
      پست الکترونیک:
      شرح نظر:
      کد امنیتی:
       
      ارزیابی
      ارزیابی این مورد:
      0 0
      آیا این مطلب را می پسندید؟ بله خیر
    • تبلیغات

        


 

کلیه حقوق این سایت متعلق به مدیریت روابط عمومی و بین الملل شهرداری مشهد بوده و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع غیر مجاز می باشد
طراحی و پشتیبانی فنی: سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد .