•  
      منبع خبر : 1005
      تعداد بازدید: 159
      کد: 186393
      تاریخ انتشار:
      ۱۳۹۸/۰۸/۱۸
      شهردار مشهد اعلام کرد؛

      به کارگیری فرآیندهای نوین ارتباطی نقطه تعامل جدی با مردم است

      انتظار شهروندان آن است که وقتی نقصی می بینند یا درخواستی دارد، آن نقص در حداقل زمان ممکن برطرف شود و خواسته هایشان نیز در کوتاهترین زمان اجرایی گردد.
      به کارگیری فرآیندهای نوین ارتباطی نقطه تعامل جدی با مردم است

      شهردار مشهد گفت: به کارگیری فرآیندهای نوین ارتباطی نقطه تعامل جدی شهرداری با مردم است.
      به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، محمدرضا کلائی با بیان این مطلب در آیین رونمایی از فرآیندهای نوین مرکز ارتباطات مردمی شهرداری 137 که در تالار شهر برگزار شد، اظهار کرد: شهروندان در رشد استفاده از اپلیکیشن های نوین مشارکت می کنند. به شرطی که اثرگذاری آن را مشاهده نمایند. اگر به مردم این اطمینان را بدهیم که نقطه نظراتشان در عملکرد ما اعمال شده است، باعث تاثیرگذاری آنها در فعالیت های نوین شهری خواهیم شد.
      وی ادامه داد: به روزرسانی فرآیندهای نوین ارتباطی یکی از نقاط تعاملی جدی با مردم است. در واقع همه این اقدامات با هدف افزایش رفاه شهروندان و زائران امام هشتم(ع) و جلب رضایتمندی آنان در دست انجام است.
      وی با اشاره به هدف به کارگیری فرآیندهای ارتباطی در جهت اتصال به افکار عمومی، گفت: شهر با مردم اداره می‎شود، پس هر آنچه می خواهیم انجام دهیم را با مردم هماهنگ کنیم و نسبت به آن پاسخگو باشیم.
      شهردار مشهد خاطرنشان کرد: انتظار شهروندان آن است که وقتی نقصی می بینند یا درخواستی دارد، آن نقص در حداقل زمان ممکن برطرف شود و خواسته هایشان نیز در کوتاهترین زمان اجرایی گردد.
      کلائی گفت: تمام این ابزارها و فرآیند به قصد برآورده کردن خواست مردم به کارگیری می شود و اگر به صورت مثبت این اتفاق رخ دهد مردم با مدیریت شهری همراه می شوند.
      وی با تاکید بر اینکه تمرکز مدیران مناطق و ستادی باید روی درخواست های مردمی باشد، گفت: مدیران باید خواسته ها و سفارشات مردم را از فیلتر این برنامه بگذرانند و اگر منطقی و مشروع است، در حداقل زمان ممکن نسبت به پاسخگویی آن اقدام کنند.
      شهردار مشهد با اشاره به اینکه بعد از 72 ساعت دوران چک کردن اولیه پاسخگویی است، بیان کرد: حوزه اطلاع رسانی بایستی مردم را به ارائه اطلاعات سوق دهد به ویژه در مواردی که نیازمند نظارت مستمر است.
      کلائی بر لزوم ارائه روش ها و ابزارها در قالب تعامل با سایر بخش های خدماتی تاکید کرد و گفت: «چشم شهر»، اپلیکیشن شهروندی محسوب می شود که درگاه ارتباطی با مردم بوده و امید است دستگاه های خدماتی نیز به این کمپین بپیوندند.

      تعداد بازدید: 159
      نام:
      پست الکترونیک:
      شرح نظر:
      کد امنیتی:
       
      ارزیابی
      ارزیابی این مورد:
      0 0
      آیا این مطلب را می پسندید؟ بله خیر
    • تبلیغات

        


 

کلیه حقوق این سایت متعلق به مدیریت روابط عمومی و بین الملل شهرداری مشهد بوده و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع غیر مجاز می باشد
طراحی و پشتیبانی فنی: سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد .