•  
      منبع خبر : 1012
      تعداد بازدید: 133
      کد: 192599
      تاریخ انتشار:
      ۱۳۹۸/۱۱/۱۹
      مدیرعامل شرکت قطارشهری مشهد اعلام کرد؛

      هزینه 1000 میلیارد تومانی برای احداث خطوط قطار شهری مشهد در سال98/ دستگاه سوم حفار برای حفر تونل خطوط قطار شهری وارد مشهد می شود

      یکی ازنگرانی های مهمی که 1.5سال قبل وجود داشت این بود که به دلیل تحریم های ظالمانه قطعات دستگاه حفاررا به ایران نم یدادند لذا باید طرفندی را برای رفع این مشکل پیش بینی می کردیم.
      هزینه 1000 میلیارد تومانی برای احداث خطوط قطار شهری مشهد در سال98/ دستگاه سوم حفار برای حفر تونل خطوط قطار شهری وارد مشهد می شود

      مدیرعامل شرکت قطارشهری مشهد با اشاره به این که سال جاری، سال پرکاری برای قطارشهری بوده است گفت: برای تکمیل خط و ایستگاه های خط 2 وحفاری تونل خط سه حدود هزار میلیارد تومان هزینه شده است.
      به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، کیانوش کیامرز در مراسم ورود دستگاه حفار به پایانه مسافربری امام رضا(ع) که با حضور شهردار مشهد، سردار سعید محمد، فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص)، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان رضوی، شیران خراسانی نماینده مردم مشهد درمجلس شورای اسلامی، جمعی از اعضای شورای شهر و معاونان شهردار برگزار شد، افزود: امسال شاهد بهره برداری از ایستگاه های شهیدکاوه، الندشت، کوهسنگی، کلنگ زنی آغاز اجرای خط چهار، ورود دستگاه حفار در جبهه غربی به امامت و اکنون نیز شاهد ورود دستگاه حفار درجبهه شرقی خط سه به پایانه امام رضا(ع) هستیم.
      وی اضافه کرد: برای اجرای این اقدامات هزار میلیارد تومان هزینه شده که این مبلغ با تلاش و پیگیری های شهردار مشهد، معاونت عمران، حمل و نقل وترافیک شهرداری مشهد و حمایت های شورای شهرتامین شده است.
      وی با بیان این که دستگاه حفار تونل خط سه قطار شهری مشهد با حفر8.400 کیلومتر تونل درجبهه شرقی با گذر از مسیرهای با حساسیت بالا به پایانه امام رضا(ع) رسید، اظهارکرد: یکی ازنگرانی های مهمی که 1.5سال قبل وجود داشت این بود که به دلیل تحریم های ظالمانه قطعات دستگاه حفاررا به ایران نم یدادند لذا باید طرفندی را برای رفع این مشکل پیش بینی می کردیم.
      کیامرزتصریح کرد: بنابراین به سمت تولید برخی از قطعات مورد نیاز درداخل رفتیم که خوشبختانه اکنون بخشی از قطعات مورد نیازدستگاه حفار درداخل ساخته می شود.
      مدیرعامل شرکت قطارشهری مشهد ادامه داد: در حفاری تونل جبهه شرقی شاهد ثبت یک رکورد بودیم که بدون قطع نوار نقاله تخلیه خاک ناشی از حفر تونل توسط دستگاه حفار به طول 8.400 کیلومتر خاک و نخاله حفاری در میدان فردوسی تخلیه می شود.
      وی گفت: در راستای احداث تونل خط چهار قطار شهری نیزاکنون در حال ایجاد شفت برای ورود دستگاه حفاردر منطقه مهر مادرهستیم که حفاری تونل خط چهار را از سال 1400 آغاز خواهیم کرد.
      کیامرزافزود: برای سرعت بخشید به عملیات حفاری تونل های خط سه قطار شهری مشهد،قرارگاه خاتم الانبیا(ص) قول داده است که یک دستگاه حفارجدید را وارد مشهد کند تا حفاری با سه دستگاه انجام شود.
      مجید خبیری
       

      تعداد بازدید: 133
      نام:
      پست الکترونیک:
      شرح نظر:
      کد امنیتی:
       
      ارزیابی
      ارزیابی این مورد:
      1 0
      آیا این مطلب را می پسندید؟ بله خیر
    • تبلیغات

        


 

کلیه حقوق این سایت متعلق به مدیریت روابط عمومی و بین الملل شهرداری مشهد بوده و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع غیر مجاز می باشد
طراحی و پشتیبانی فنی: سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد .