•  
      منبع خبر : 1005
      تعداد بازدید: 157
      کد: 201131
      تاریخ انتشار:
      ۱۳۹۹/۰۴/۲۳
      در نشست هم اندیشی سرپرست اداره ارتباطات مردمی شهرداری مشهد با مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان رضوی مطرح شد؛

      راه اندازی مرکز ارتباطات مردمی آموزش و پرورش خراسان رضوی با استفاده از تجربیات 137 شهرداری مشهد

      سرپرست اداره ارتباطات مردمی شهرداری مشهد از راه اندازی مرکز ارتباطات مردمی آموزش و پرورش خراسان رضوی با استفاده از تجربیات 137 شهرداری مشهد خبرداد.
      راه اندازی مرکز ارتباطات مردمی آموزش و پرورش خراسان رضوی با استفاده از تجربیات 137 شهرداری مشهد

      به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد احمد رمضانی فرخد در نشست هم اندیشی با مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان رضوی، اظهار کرد: مرکز ارتباطات مردمی 137 شهرداری مشهد، 24 سال قبل، از یه ایده خلاقانه کلید خورد و امروز در دهه سوم فعالیت خود، در حال ثبات و شکوفایی است.
      وی افزود: کارشناسان این مرکز به گونه ای با مخاطبان خود برخورد می کنند که مطالبه گری در شهروندان افزایش یافته و فرهنگسازی شود و هم توقعات خارج از وظایف و اختیارات شهرداری، در مردم نسبت به مدیریت شهری، ایجاد نگردد.
      سرپرست اداره ارتباطات مردمی شهرداری مشهد ادامه داد: آماده انتقال تجربیات جهت راه اندازی موفق مرکز ارتباطات مردمی آموزش و پرورش خراسان رضوی هستیم و اعتقاد داریم که این مهم باید به صورت فازبندی شده اجرایی شود.
      رمضانی فرخد با تاکید بر اینکه مدیریت افکار عمومی نیز بسیار مهم بوده و گروه افکار سنجی آموزش و پرورش نیز باید راه اندازی شود، خاطرنشان کرد: آمادگی داریم تا بعد از برطرف شدن کرونا و بازگشایی مدارس، با حضور کارشناسان مرکز ارتباطات مردمی 137 در مدارس، برای دانش آموزان، دوره های آموزشی حقوق شهروندی و شهر نشینی را در قالب معرفی وظایف شهرداری و مرکز 137، انجام دهیم، تا مطالبه گری، از همان سنین پایین در شهروندان نهادینه شود.
      در ادامه این نشست، مهدی مجیدی فرد، مدیر روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی نیز گفت: آموزش و پروش، با دارا بودن یک میلیون و 300 هزار دانش آموز و 100 هزار همکار فرهنگی، یکی از پر مخاطب ترین دستگاه های استان است. لذا نیاز به بستری داریم تا نقص ها را شناسی و درخواست های شهروندان و همکاران را ثبت و پیگیری نماییم.
      وی بیان کرد: یکی دیگر از ضروریات، انجام افکار سنجی در موضوعات مختلف در آموزش و پرورش است که به دلیل حجم سنگین سایر امور، از این مهم غافل مانده ایم.
      مجیدی فرد افزود: در این مسیر و برای راه اندازی مرکز ارتباطات مردمی و همچنین گروه افکارسنجی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی، نیازمند استفاده از تجربیات ارزشمند مرکز ارتباطات مردمی 137 شهرداری مشهد هستیم.
      وی تاکید کرد: گفتنی است که آماده همکاری با مرکز ارتباطات مردمی 137 شهرداری جهت برگزاری دوره های آموزشی حقوق شهروندی در سطح مدارس شهر مشهد هستیم.
      لازم به ذکر است بعد از این نشست، مدیر روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی به همراه کارشناسان آن مدیریت، از بخش های مختلف مرکز ارتباطات مردمی 137 شهرداری مشهد بازدید کرده و در جریان مراحل دریافت و پاسخگویی درخواست های مردمی قرار گرفتند. 

      تعداد بازدید: 157
      نام:
      پست الکترونیک:
      شرح نظر:
      کد امنیتی:
       
      ارزیابی
      ارزیابی این مورد:
      0 0
      آیا این مطلب را می پسندید؟ بله خیر
    • تبلیغات

        


 

کلیه حقوق این سایت متعلق به مدیریت روابط عمومی و بین الملل شهرداری مشهد بوده و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع غیر مجاز می باشد
طراحی و پشتیبانی فنی: سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد .