به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، جواد اصغری با بیان این خبر، اظهار کرد: در راستای پاسخگویی به نیازها و درخواست های شهروندان در سامانه مردمی 137 از ابتدای سال جاری سه هزار و 200 متر مربع از معابر سطح منطقه مرمت و لکه گیری آسفالت صورت پذیرفته است.
وی ادامه داد: رضایتمندی شهروندان سرمایه و تکیهگاهی برای شهرداری است و ما تلاش می کنیم تا با شناسایی بهتر نیازهای شهروندان در راستای پاسخگویی به نیازهای مردمی، احساس رضایت و رفاه آنان را افزایش دهیم.
شهردار منطقه یک مشهد خاطرنشان کرد: کلیه این اقدامات در راستای رضایت شهروندان و ارتقا سطح کیفیت عبور و مرور صورت گرفته است.
اصغری تصریح کرد: از شهروندان خواستار آن هستیم تا با عدم حفاری های غیر مجاز و تخریب آسفالت، شهرداری را در حفظ و نگهداری از معابر شهری یاری نمایند و در صورت مشاهده تخلفات در این حوزه مراتب را با سامانه 137 شکایات مردمی اعلام نمایند.