•  
      منبع خبر : 1005
      تعداد بازدید: 451
      کد: 202553
      تاریخ انتشار:
      ۱۳۹۹/۰۵/۱۵

      کاهش میزان مراجعات حضوری زمینه ساز رضایتمندی شهروندان

      شهردار منطقه 11 مشهد گفت: با هدف ارائه خدمات مطلوب به شهروندان و کاهش میزان مراجعات حضوری، شهرداری الکترونیک از ابتدای سال جاری در منطقه 11 راه اندازی شده است و شهروندان با مراجعه به ساختمان منطقه می توانند نسبت به ثبت و پیگیری درخواست های خود اقدام نمایند.
      کاهش میزان مراجعات حضوری زمینه ساز رضایتمندی شهروندان

      به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، مریم عرب احمدی با بیان این مطلب، اظهار کرد: با هدف ارائه خدمات مطلوب به شهروندان، افزایش رضایت مندی و کاهش میزان مراجعات حضوری، شهرداری الکترونیک از ابتدای سال جاری در این منطقه راه اندازی شده است و شهروندان با مراجعه به طبقه همکف ساختمان اداری منطقه می توانند نسبت به ثبت و پیگیری درخواست های خود اقدام نمایند. همچنین به منظور آگاهی از دغدغه ها و مشکلات شهروندان و ارتباط راحت تر و آسان تر با ارباب رجوع، معاون معماری و شهرسازی منطقه و مسئولین این حوزه به صورت روزانه در محل شهر الکترونیک مستقر هستند و به صورت حضوری به مشکلات شهروندان تا مرحله جواب گیری رسیدگی می کنند.
      وی با بیان اینکه در راستای مقابله با بیماری کرونا، پوسترهای اطلاع رسانی راه های پیشگیری از ابتلا به ویروس و لزوم استفاده از ماسک در محیط اداری نصب شده است، تصریح کرد: بخش های مختلف این منطقه از جمله آسانسور، طبقات، سرویس های بهداشتی و سطوحی که درتماس مستقیم با کارکنان و شهروندان قراردارند، دو نوبت در روز به صورت مستمر ضدعفونی می شوند.
      شهردار منطقه 11 مشهد خاطرنشان کرد: از آن جایی که نیروهای خدماتی، نقش تعیین کننده ای در حفظ سلامت کارکنان دارند؛ کارگاه آموزشی نکات بهداشتی و نظافت برای این نیروها برگزار شده و دستورالعمل های بهداشتی از سوی آن ها اجرا می شود.
      عرب احمدی با اشاره به اینکه رعایت فاصله گذاری اجتماعی یکی از روش های موثر در پیشگیری از انتقال ویروس است و حل مشکلات شهروندان در اولویت کاری این مجموعه قرار دارد، اضافه کرد: به همین منظور، جلساتی که برای بررسی و رسیدگی به درخواست های شهروندان ، نیاز به حضور درصد زیادی از مسئولان منطقه دارد در دو روز متوالی و با حفظ فاصله اجتماعی برگزار می شود.
      وی بیان کرد: اجرای دستورالعمل استفاده از دورکاری ویژه یک سوم از همکاران با اولویت افراد دارای بیماری خاص و زنان باردار، اطلاع رسانی کلیه اقدامات از طریق انتشار تولیدات چند رسانه ای شامل (مولتی مدیا، اینفوگرافی و خبر)، استفاده از دستگاه تب سنج و میزان اکسیژن خون برای کارکنان، تهیه مهرهای سنگی برای نمازخانه منطقه و تعبیه جایگاه های مخصوص ضدعفونی دست ها در ساختمان این منطقه از دیگر اقدامات انجام شده در راستای مقابله با این ویروس بوده است. 

      تعداد بازدید: 451
      نام:
      پست الکترونیک:
      شرح نظر:
      کد امنیتی:
       
      ارزیابی
      ارزیابی این مورد:
      0 0
      آیا این مطلب را می پسندید؟ بله خیر
    • تبلیغات

        


 

کلیه حقوق این سایت متعلق به مدیریت روابط عمومی و بین الملل شهرداری مشهد بوده و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع غیر مجاز می باشد
طراحی و پشتیبانی فنی: سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد .