•  
      منبع خبر :
      تعداد بازدید: 177
      کد: 207596
      تاریخ انتشار:
      ۱۳۹۹/۰۸/۲۲
      در سه سال اول این دوره مدیریت شهری محقق شد؛

      تماس یک میلیون زائر و شهروند مشهدی با 137 در سه سال گذشته / گره گشایی از 232 هزار مشکل ریز و درشت شهری با پیگیری درخواست های مردمی 137

      سرپرست اداره ارتباطات مردمی شهرداری مشهد از حل شدن 232 هزار و 456 مشکل ریز و درشت شهری طی سه سال گذشته، با پیگیری درخواست های مردمی 137 توسط مدیریت شهری خبر داد.
      تماس یک میلیون زائر و شهروند مشهدی با 137 در سه سال گذشته / گره گشایی از 232 هزار مشکل ریز و درشت شهری با پیگیری درخواست های مردمی 137

      به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، احمد رمضانی فرخد با اعلام این خبر افزود: مرکز ارتباطات مردمی 137 شهرداری مشهد، در بیست و چهارمین سال فعالیت خود، به خوبی توانسته است اعتماد شهروندان و مدیران شهری را جلب نموده و با دارا بودن 10 درگاه ارتباطی، توسعه ارتباطات آسان و نظام مند میان شهروندان با مدیریت شهری را امکان پذیر ساخته و به رصدخانه مجموعه مسائل شهری بدل گردد.
      وی افزود: در همین راستا، از ابتدای مهرماه سال 96 تا انتهای شهریورماه سال 99، یعنی در مدت 3 سال فعالیت این دوره مدیریت شهری، یک میلیون و 468 هزار و 974 ارتباط میان شهروندان و مرکز ارتباطات مردمی 137 برقرار شده است که از این تعداد، 997 هزار و 894 شهروند برای مطرح ساختن درخواست های خود با 137 تماس گرفته اند و در مقابل نیز، 471 هزار و 80 تماس از سوی کارشناسان این مرکز با شهروندان برای اعلام پاسخ درخواست های شهروندی، برقرار شده است.
      انجام 74 درصد درخواست های مردمی 137 در سه سال گذشته
      رمضانی فرخد ادامه داد: اقناع و پاسخگویی آنی به شهروندان در لحظه تماس، برای 554 هزار و 907 شهروند صورت گرفته و درخواست های 442 هزار و 982 شهروند نیز برای پیگیری، ثبت و جهت پاسخگویی به مراجع مربوطه در شهرداری ارجاع دهده شده است.
      وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه با پیگیری درخواست های مردمی 137 در حوزه های مختلف مدیریت شهری، در سه سال گذشته، 74 درصد درخواست های مردمی یعنی معادل 232 هزار و 456 مشکل ریز و درشت شهری که توسط مردم اعلام شده بود، حل و گره گشایی شده است.
      وی این نکته را هم اضافه کرد که متاسفانه شاهد آنیم در کنار عدم انجام وظایف قانونی سایر نهادها و دستگاه ها و با وجود عدم تحقق مدیریت واحد شهری، انتظارات شهروندان از شهرداری افزایش یافته و گاها درخواست های زیادی در تماس با 137 مطرح می شود که انطباقی با وظایف این سازمان ندارد، در همین راستا 93 هزار و 344 درخواست شهروندی به دلایلی همچون عدم وجود مشکل مطرح شده، عدم تطبیق با وظایف شهرداری، مغایرت با مصوبات و ...، امکان پیگیری و انجام نداشته است.
      سرپرست اداره ارتباطات مردمی شهرداری مشهد درباره پرتکرارترین موضوعات درخواستی شهروندان از شهرداری طی سه سال گذشته نیز گفت: نظارت بر ساخت و سازهای غیر مجاز، توسعه و نگهداری فضای سبز، رفت و روب و نظافت، رفع سد معبر و روکش و مرمت آسفالت، پنج موضوع مهم درخواستی شهروندان از شهرداری در تماس با 137 بوده است.

       

      تعداد بازدید: 177
      نام:
      پست الکترونیک:
      شرح نظر:
      کد امنیتی:
       
      ارزیابی
      ارزیابی این مورد:
      0 0
      آیا این مطلب را می پسندید؟ بله خیر
    • تبلیغات

        


 

کلیه حقوق این سایت متعلق به مدیریت روابط عمومی و بین الملل شهرداری مشهد بوده و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع غیر مجاز می باشد
طراحی و پشتیبانی فنی: سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد .