•  
      منبع خبر : 1005
      تعداد بازدید: 137
      کد: 210068
      تاریخ انتشار:
      ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
      در نشست مشترک مطرح شد؛

      همکاری 137 شهرداری با 138 آستان قدس رضوی برای پاسخگویی بهتر به زائران و مجاوران

      در نشست مدیران و کارشناسان مرکز ارتباطات مردمی 137 شهرداری مشهد و مرکز ارتباطات مردمی 138 آستان قدس رضوی، بر همکاری مشترک این دو مرکز در جهت پاسخگویی هر چه بهتر به زائران و مجاوران تاکید شد.
      همکاری 137 شهرداری با 138 آستان قدس رضوی برای پاسخگویی بهتر به زائران و مجاوران

       به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، احمد رمضانی فرخد در نشست مشترک با رییس و کارشناسان مرکز ارتباطات مردمی 138 آستان قدس رضوی، اظهار کرد: مرکز ارتباطات مردمی شهرداری مشهد، یکی از دو زیر مجموعه اداره ارتباطات مردمی اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری مشهد است که در راستای دریافت و پاسخگویی به درخواست ها، انتقادات، پیشنهادها و مشائل شهری شهروندان، از 24 سال قبل، یعنی سال 75 تا کنون در حال فعالیت است.
      وی ادامه داد: مرکز ارتباطات مردمی 137 دارای بخش های مختلفی از جمله واحد دریافت، پاسخگویی و بازخوردسنجی، پیگیری، آمار و ... بوده و امور افکار سنجی نیز به عنوان یک حوزه مستقل در زیر مجموعه اداره ارتباطات مردمی فعالیت دارد.
      رمضانی گفت: ما از ابتدای شیوع ویروس کرونا، نظرسنجی های امور افکار سنجی این اداره را به سمت نظرسنجی تلفنی برده و با استفاده از بانک اطلاعات بزرگی که داریم موفقیت های زیادی در این مسیر کسب نمودیم.
      وی ادامه داد: همکاری مشترک 137 شهرداری با 138 آستان قدس در حوزه افکار سنجی، زمینه به اشتراک گذاری بانک های اطلاعاتی و همچنین نتیجه پژوهش های صورت گرفته را فراهم می کند تا از تجارب یکدیگر برای ادامه راه بهره برده و از انجام کار موازی جلوگیری شود.
      رمضانی گفت: شهروندان تفاوت و تمایزی بین دستگاه ها و شماره های سه رقمی آنها قائل نیستند و بیشتر به دنبال حل مشکل و انجام درخواست خود می باشند، لذا باید به دنبال همگرایی بیشتر شماره های سه رقمی و مراکز ارتباطات مردمی دستگاه های مختلف، جهت پاسخگویی بهتر به دغدغه های شهروندان باشیم.
      وی با بیان اینکه پاسخگویی مدیران شهری به شهروندان با حضور در مرکز 137، یکی از برنامه های این مرکز است، اضافه کرد: می توان علاوه بر انعکاس درخواست های مردمی مرتبط با آستان قدس رضوی که توسط شهروندان به 137 اعلام شده است، طرح نهضت پاسخگویی مدیران استان قدس رضوی در 137 را نیز برنامه ریزی کرد.
      در ادامه این نشست، عباسیون، رییس مرکز ارتباط مردمی 138 آستان قدس رضوی نیز اظهار کرد: مرکز ارتباطات مردمی 138 از سال 97 راه اندازی شده و دارای چهار بخش پاسخگویی، افکارسنجی، ارتباط با مخاطبین و سامانه ها است که به صورت 24 ساعته فعالیت می کند.
      وی افزود: آستان قدس رضوی 5 حوزه اصلی دارد که ما نیز هر هفته، پاسخگویی مدیران این حوزه ها به شهروندان را با حضور در مرکز ارتباطات مردمی 138 برنامه ریزی و اجرایی کرده ایم.
      عباسیون با اشاره به تماس روزانه 500 تا 700 شهروند با مرکز 138، ادامه داد: نیروهای مرکز 138 آستان قدس رضوی، از خادمیاران داوطلب بوده و به به صورت شیفتی فعالیت می کنند، تماس های شهروندان با این مرکز نیز بسته به موضوعات متفاوت است به طور مثال برای بسته های معیشتی، در یک بازه زمانی، تماس های بسیار زیادی داشتیم، این تلفن کشوری بوده و از همه نقاط کشور قابلیت دریافت تماس های شهروندان را دارد.
      وی گفت: در حال تشکیل کمیته های تخصصی از میان خادمیاران برای خدمت رسانی به غیر فارسی زبانان، راه اندازی سایت، گروه پیگیری و ... هستیم.
      در پایان این نشست، رییس و کارشناسان مرکز ارتباطات مردمی 138 از بخش های مختلف مرکز ارتباطات مردمی 137 بازدید کردند. همچنین مقرر شد بازدید کارشناسان مرکز ارتباطات مردمی 137 از 138 آستان قدس رضوی نیز برگزار شود.

       

      تعداد بازدید: 137
      نام:
      پست الکترونیک:
      شرح نظر:
      کد امنیتی:
       
      ارزیابی
      ارزیابی این مورد:
      0 0
      آیا این مطلب را می پسندید؟ بله خیر
    • تبلیغات

        


 

کلیه حقوق این سایت متعلق به مدیریت روابط عمومی و بین الملل شهرداری مشهد بوده و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع غیر مجاز می باشد
طراحی و پشتیبانی فنی: سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد .