•  
      منبع خبر : 1002
      تعداد بازدید: 138
      کد: 180521
      تاریخ انتشار:
      ۱۳۹۸/۰۵/۱۹
      به منظور پشتیبانی دقیق از سامانه‌ها و سیستم‌های کاربردی شهرداری مشهد صورت می‌گیرد؛

      پاسخگویی ماهانه به بیش از 3 هزار تماس در سامانه 1513

      این سازمان با تلاش در ارائه تصویری مطلوب از پشتیبانی فنی سامانه‌ها و نرم‌افزارهای کاربردی شهرداری و ایجاد تعاملی مؤثر همواره پذیرای انتقادات و پیشنهادات همکاران در تمامی مدیریت‌ها، مناطق و سازمان‌های شهرداری به منظور ارائه هرچه بهترخدمات می‌باشد.
      پاسخگویی ماهانه به بیش از 3 هزار تماس در سامانه 1513

      مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد از پاسخگویی به بیش از 3 هزار درخواست و سؤال مطرح‌ شده در تیرماه 98 از سوی کارشناسان فنی سامانه پاسخگویی 1513 خبرداد.
      به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، محمدجواد رجائیان با اشاره به خدمات‌رسانی و پشتیبانی از سیستم عامل‌ها و نرم‌افزارهای پایه و کاربردی شهرداری مشهد به عنوان مهمترین هدف راه‌اندازی سامانه تلفن 1513 گفت: با توجه به افزایش تعداد سرویس‌ها، درگاه‌های الکترونیکی و همچنین سامانه‌های نرم‌افزاری در مجموعه شهرداری مشهد، پشتیبانی از آن‌ها و تعامل متقابل با کاربران دریافت‌کننده خدمات الکترونیک به عنوان یکی از اصلی‌ترین برنامه‌های مدیریتی سازمان فاوا مطرح شده است؛ به نحوی که علاوه بر راه‌اندازی سامانه پاسخگویی تلفنی 1513 با چهار خط مجزا، سایت مدیریت و پشتیبانی امداد سمپا به آدرس اینترنتی Sampa.mashhad.ir نیز فعال بوده و کارشناسان فنی سازمان همواره پاسخگوی سئوالات کاربران می‌باشند.
      وی در ادامه با اشاره به اینکه ارزش‌های هر سامانه نرم‌افزاری در بلندمدت و در طی پشتیبانی‌های مداوم فنی و دوره‌ای نمایان می‌شود، اظهار داشت: تمامی کاربران فعال در سامانه‌ها و سیستم‌های کاربردی در مجموعه‌های مختلف مدیریتی شهرداری مشهد قادر خواهند بود در صورت نیاز به پشتیبانی نرم‌افزاری و فنی، از طریق این سامانه، با انتخاب حوزه مورد نیاز خود بهطور مستقیم با اپراتورهای فنی و پشتیبانی بخش‌های شهرسازی و اتوماسیون اداری و مالی متصل شده و پاسخ لازم را دریافت کنند. تمامی درخواست‌های کاربران هم‌زمان در سامانه مزبور ثبت شده و امکان ردگیری توسط متقاضی نیز وجود دارد.
      رجاییان همچنین در خصوص آمارهای پاسخگویی کارشناسان فنی سامانه تلفنی 1513 گفت: پاسخگویی به سئوالات کاربران توسط چهار خط تلفن1513 انجام می‌شود؛ به نحوی که طی تیرماه 98 تعداد 3312 تماس دریافتی به طور کامل پاسخگویی شده است.
      وی همچنین در خصوص مهم‌ترین موضوعات پاسخگویی شده، اظهار داشت: در بخش لینک و زیرساخت 245 مورد، در بخش شهرسازی و موضوعات مربوط به گردش کار، کار با فرم‌های الکترونیکی و مراحل آن، سامانه حفاری، نحوه گزارشات سیستم شهرسازی و ... تعداد 2083 مورد، در بخش کارت شهروندی با موضوعاتی مانند ثبت‌نام ایثارگری، پذیرش شارژ من‌کارت و غیره تعداد 184 مورد و در بخش نرم‌افزارها و سامانه‌های شهروندی و شهروندسپاری با موضوعات شناسه شهروندی، فیش حقوقی، سامانه تأمینکنندگان، سامانه مناقصات و مزایدات، استعلام اداری، گواهی انتقال آپارتمان و غیره تعداد 800 مورد و در بخش سؤالات مربوط به سامانه ارتباطات مردمی 137 نیز 213 مورد پاسخگویی انجام شده است.
      مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد ضمن قدردانی از مشارکت صحیح و اصولی کلیه مخاطبان سامانه با همکاران سامانه تلفنی 1513 گفت: این سازمان با تلاش در ارائه تصویری مطلوب از پشتیبانی فنی سامانه‌ها و نرم‌افزارهای کاربردی شهرداری و ایجاد تعاملی مؤثر همواره پذیرای انتقادات و پیشنهادات همکاران در تمامی مدیریت‌ها، مناطق و سازمان‌های شهرداری به منظور ارائه هرچه بهترخدمات می‌باشد.
       

      تعداد بازدید: 138
      نام:
      پست الکترونیک:
      شرح نظر:
      کد امنیتی:
       
      ارزیابی
      ارزیابی این مورد:
      0 0
      آیا این مطلب را می پسندید؟ بله خیر
    • تبلیغات

        


 

کلیه حقوق این سایت متعلق به مدیریت روابط عمومی و بین الملل شهرداری مشهد بوده و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع غیر مجاز می باشد
طراحی و پشتیبانی فنی: سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد .